پرسش‌های متداول

کاربر گرامی، جهت رفع ابهام و انتخاب مطمئن کالای مدنظر خود می‌توانید پرسش‌های متداول موجود را که از تجربه خرید مشتریان فروشگاه آنلاین اتوسول جمع آوری نموده‌ایم، مطالعه بفرمائید. درصورتیکه پرسش خود را بین موارد زیر نیافتید، می‌توانید از طریق چت آنلاین (آبی رنگ) در گوشه پایین سمت چپ وبسایت، پیغام بفرستید و یا در انتهای همین برگه، پرسش خود را طرح نمائید. جهت دریافت مشاوره و خرید نیز می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید .

چگونه به اتوسول اعتماد کنیم؟

فروشگاه اتوسول با سابقه چندین ساله، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان و استفاده کنندگان گرامی داشته است. طراحی وبسایت نه با قالب های آماده موجود در مارکت، بلکه توسط کادری متشکل از طراحان و برنامه نویسان حرفه‌ای، با کاربری ساده و ظاهری بهینه برای نمایش هرچه بهتر محتوا و البته بر بستر پروتکل ایمن https برای شما عزیزان آماده‌سازی شده است. همه مراحل ثبت سفارش و خرید، همسو با قوانین جاری کشور و تجارت الکترونیک است. پرداخت ها از طریق درگاه پرداخت امن شرکت زرین پال انجام و پس از پرداخت و ثبت سفارش، کالا(ها)ی شما با دقت تست و بسته بندی شده و تصاویر و ویدیوهای محصولات به همراه کد رهگیری پستی برای شما ارسال می‌شود.

نحوه ی خرید و پرداخت کالا به چه صورت است؟

رابط کاربری ساده وبسایت این امکان را به شما می‌دهد تا با افزودن کالای مورد نظر به سبد خرید و  ادامه روند تا پرداخت به آسانی ثبت سفارش نمایید. اما چنانچه به هر دلیل انجام این کار برای شما مقدور نبود می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان فروش و دریافت شماره حساب/کارت مجموعه روند سفارش و پرداخت را به صورت تلفنی و کارت به کارت انجام دهید.

بعد از ثبت سفارش چند روز باید منتظر بمانیم؟

به سفارش شما در اولین روز کاری ترتیب اثر داده شده و مراحل تست کالا و فیلمبرداری از آن برای شما، بسته بندی و تحویل مرسوله به اداره پست انجام داده خواهد شد.سفارشات از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند شد بنابراین طبق گفته اداره پست 4 الی 7 روز کاری طول خواهد کشید تا مرسوله به دست شما برسد. در این مدت می‌توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی با وارد کردن کد رهگیری که به شما خواهیم داد، از وضعیت و موقعیت بسته پستی خود مطلع شوید.

کد رهگیری سفارشاتمان را چگونه و چه زمانی دریافت می‌کنیم؟

پس از ارسال کالا توسط اتوسول، کد رهگیری مرسوله شما از یکی از راه های ارتباطی شما (پیامک/تلگرام/واتس‌اپ) برای شما ارسال شده و چنانچه آنلاین خرید و پرداخت کرده باشید به عنوان یادداشت به سفارش شما افزوده شده و از طریق حساب کاربری خود در وبسایت فروشگاه می‌توانید کد رهگیری بسته خود را دریافت نمایید.

آیا کالایی که خریداری کردم نو و سالم است ؟

کالاهای خریداری شده شما عزیزان را قبل از ارسال، با دقت از لحاظ فیزیکی بررسی و تست خواهیم کرد و از صحت و سلامت کالا و کارکرد آن مطمئن خواهیم شد. در این راستا ویدیوی تست آن را خدمت شما ارسال می‌کنیم؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت نمائید .

آیا کالا سالم بدست ما می‌رسد؟

کالاها با دقت و به صورت اصولی بسته بندی و ارسال شده تا در حمل و نقل توسط اداره پست مشکلی متوجه آنها نشود.

کالای خریداری شده را خودم می‌توانم نصب کنم؟

پیشنهاد ما این است که نصب و راه‌اندازی را به نصاب با تجربه بسپارید تا هنگام نصب و راه‌اندازی، کالای شما آسیب نبیند.

آیا پرداخت در محل دارید؟

متاسفانه به دلیل موقعیت جغرافیایی محل فروشگاه اتوسول امکان عقد قرارداد با اداره پست نیست و پرداخت بایستی بصورت آنلاین و یا کارت به کارت انجام شود. همچنین شما عزیزان در صورت امکان می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

اگر کالا مشکلی یا مغایرتی با کالایی که من ثبت کردم داشت، آیا شما پاسخگو خواهید بود؟

خریدار گرامی قبل از ثبت سفارش، بایستی در بررسی توضیحات، اطلاعات و تصاویر کالا دقت لازم را بخرج بدهد تا مشکلی از سمت ایشان پیش نیاید. درصورتیکه کالای ارسالی توسط ما در مغایرت با کالای مورد سفارش شما بود، اتوسول خود را موظف می‌داند که کالای عودت داده شده توسط شما را برای شما تعویض نموده و هزینه های پستی که متقبل شدید را به شما برگرداند.

اگر از خرید خود منصرف شدیم باید چه کاری انجام بدهیم؟

چنانچه تا مدت زمان معقولی بعد از ثبت سفارش (که کالا تحویل پست داده نشده باشد) تصمیم به تعویض نوع یا مدل کالا گرفتید، دوباره تاکید می کنیم: اگر کالا تحویل اداره پست داده نشده باشد، با عودت(؟) یا دریافت وجه اضافی کالای جدید، برای شما تعویض شده و خدمت شما ارسال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *